0
Alışveriş sepetinizde ürün yok.
Çocuk
MENU
Çocuk

Sık Sorulan Sorular

Sitenizden alışveriş yapmak güvenli mi?

Sitemiz, 128 bit şifreleme ile iletilen bilgilerin güvenliğini sağlayan SSL Sertifikası kullanılmaktadır. vavingiyim.com'da alışveriş yapılırken kullanılan kart bilgilerinin tamamı kesinlikle kaydedilmez ve kesinlikle üçüncü kişilerle paylaşılmaz.

Toptan satışı ya da xml entegrasyonunuz var mı?

 0850 811 34 24 nolu telefon numarasından toptan satış için bilgi alabilirsiniz.

Nasıl sipariş verebilirim?

Almak istediğiniz ürünleri "Sepete Ekle" butonuna tıklayarak sepetinize ekleyin. Sepetinizde ürünleri topladıktan sonra SATIN AL butonuna tıklayınız.

Eğer üye girişi yapmadıysanız üyelik ekranı açılacaktır. Eğer facebook hesabınız varsa "Facebook ile Giriş Yap" butonuna tıklayarak kolayca giriş yapabilirsiniz. Eğer daha önce e-posta adresinizle üye olduysanız, e-posta adresinizi ve sitemize üye olurken girdiğiniz şifrenizi girerek "Giriş Yap" Butonuna tıklayabilirsiniz. Daha önce üye olmadıysanız ve Facebook hesabınızda yok ise "Hemen Üye Ol" butonuna tıklayarak e-posta adresinizle kolayca üye olabilirsiniz.

Üye girişi yaptıktan sonra açılan ekranda adres bilgilerinizi girmeniz istenecektir. Adresinizi girdikten sonra ise ödeme şeklinizi seçmeniz istenecektir. 

Bu sayfaları adım adım ilerleyip "Siparişiniz tamamlandı" yazısını görene kadar devam ediniz. 

Telefon ile nasıl sipariş verebilirim?

Yalnızca teslimat adresi Türkiye olan ve kapıda nakit ve ya kredi kartı olarak ödeyeceğiniz siparişlerinizi telefon ile verebilirsiniz. Almak istediğiniz ürünün adını, ürün kodunu ve bedenini not alınız. Sonrasında 0850 811 34 24 numaralı telefondan hafta içi ve cumartesi 09:00 - 19:00 saatleri arasında siparişinizi kolaylıkla verebilirsiniz.  0850`li hatları arama ücreti sabit hatlarla şehir içi aramasına yaklaşık olarak ücretlendirilir.

Cep telefonu veya tabletten sipariş verebilir miyim?

Cep telefonunuzdan üye olabilir sipariş verebilirsiniz. Eğer iPhone, iPad veya android bir akıllı telefon kullanıyorsanız www.vavingiyim.com.tr adresine tıklayarak kullandığınız cihaza uygun olan uygulamayı yükleyebilirsiniz.

Adresimi nasıl değiştirebilirim?

Türkiye teslimatlı siparişlerinizde ; kayıtlı adreslerde değişiklik işlemi sadece çağrı merkezimiz aracılığı ile yapılmaktadır. Eğer henüz sipariş vermediyseniz ödeme sayfasında "Teslimat Adresini Değiştir" butonu ile yeni adres ekleyip, siparişinizi tamamlayabilirsiniz. Siparişinizi tamamladıktan sonra değiştirmek isterseniz, sipariş takip bölümünden siparişinizi iptal edip, tekrar doğru adres ile sipariş vermeniz gerekir. Çağrı merkezimizden de yardım alarak değiştirebilirsiniz.

Sepetimde fazla ürün var ne yapmalıyım?

Sepetim sayfasında iken bir ürünün miktarı istediğiniz sayıdan daha fazla ise, 'Miktar' kısmından istediğiniz değişiklikleri yapabilirsiniz. Eğer ürünü sepetinizden tamamen kaldırmak istiyorsanız, sepetim sayfasında, seçilen ürünlerin en sağında bulunan 'X' işaretine tıklayıp, ürünü sepetinizden çıkarabilirsiniz.

Beğendiğim ürün stoklarda var mı?

Tüm stoklarımız sitemizde mevcuttur. Bunun dışında herhangi bir stoğumuz bulunmuyor.

İstediğim beden stoklarda yok, gelince nasıl haberim olur?

Ürün devamlılığı ile ilgili söz veremiyoruz, stoklarımız sıklıkla güncellenmektedir. Facebook sayfamız üzerinden ve sitemizden stok güncellemelerini takip edebilirsiniz. Ayrıca geçerli e-posta adresiniz ile üye olursanız e-posta yoluyla gönderilen bilgilendirmeleri de alabilirsiniz.Gelince haber vere tiklayarak mail yoluyla haberdar olabilirsiniz.

Kaç beden almalıyım?

Normalde kaç beden giyiniyorsanız aynı beden verebilirsiniz, olmadığı takdirde faturası ile gönderirseniz iade yada değişim yapılmaktadır. Beden ölçü tablomuza bakabilirsiniz

Siparişlerimi birleştirebiliyor muyum?

Siparişiniz henüz hazırlanmamış ise, aynı adresi ve aynı ödeme yöntemini seçmeniz durumunda siparişleriniz tek bir pakette birleştirilir ve ek kargo ücreti ödemezsiniz. 

Nasıl üye olurum?

Siparişinizi tamamlarken üye girişi yapmanız istenecektir. Eğer henüz üye olmadıysanız aynı ekrandaki "Facebook İle Üye Ol" ya da "Hemen Üye Ol" butonlarına tıklayarak üyelik işleminizi kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

Üyelik ücretli midir?

Tamamen ücretsizdir.

Üye olmam şart mı?

Üye olmanız hem sizin hem de bizim siparişlerinizi takip edebilmemiz açısından gereklidir. Üyelik için herhangi bir ücret talep edilmemektedir.

Mail kullanmıyorum, kendime nasıl mail oluşturabilirim?

Eğer mail adresiniz yoksa https://accounts.google.com/ adresine tıklayarak kolayca ücretsiz yandex mail hesabı açabilir, güvenle sipariş verebilirsiniz.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Henüz kargolanmamış siparişinizi "Sipariş Takip" bölümünden iptal edebilirsiniz. Siparişiniz kargolandıktan sonra ürünü almaktan vazgeçerseniz, kargoyu teslim aldıktan sonra 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz.

Aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?

Sipariş ettiğiniz ürünü teslim aldıktan sonra herhangi bir nedenden dolayı iade etmek isterseniz, teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde iade edebilirsiniz.  (Abiyelerde ürünlerinde bu süre 24 saattir)
Şal , eşarp ve bone modellerimizde sadece iade kabul edilmektedir değişim yapılmamaktadır.
İade edeceğiniz ürünün kutusu, ambalajı ve varsa standart aksesuarları bize iade ettiğiniz paketin içinde eksiksiz ve hasarsız bir şekilde bulunmalıdır ve ürün tekrar satılabilirlik halini korumalıdır (tadilat görmemiş, kirlenmemiş, vs.)
Size ulaşan faturanın ilk beyaz nüshasının arka yüzünde "İade Talep Formu" bulunmaktadır. Bu formu doldurarak ürünlerinizle birlikte size gönderilen aynı kargo ile tarafımıza karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Diğer kargo firmaları ile gönderdiğiniz takdirde kargo ücreti size aittir. Ürün elimize ulaşmadan herhangi bir işlem gerçekleştirilememektedir.
İadenizi gönderdikten sonra, kargo firmasından alacağınız gönderi kodunuzu saklayınız. Gerekli olması halinde sizden talep edilebilir.
Ürün elimize ulaştıktan sonra iade/değişim işleminiz başlatılır ve 5 ile 7 iş günü içerisinde değişim tamamlanır. İade işleminin süresi elimize ulaştıktan sonra 30 iş günü içerisinde hesabınıza otomatik olarak iadeniz geçilir. Eğer ürün değişimi talep ettiyseniz  ve ürün elimizde mevcut ise değişim işleminiz hemen başlatılır. Ürün elimizde mevcut değilse tarafınıza bilgi verilerek üyelik hesabınıza alışveriş yapmanız için bakiye tanımlanır.
Değişim işlemleri sadece Türkiye siparişlerinde geçerli olup, aynı tutarda ürün talep edebilirsiniz.
Banka / Kredi Kartı ile yaptığınız siparişlerinizde ücret iadesi ödemeyi yaptığınız kartınıza yapılacaktır.  Kapıda ödeme siparişlerinizde ise ücret iadesi için TR ile başlayan 26 haneli IBAN numaranızı ve IBAN sahibinin adını ve soyadını iade talep formunda iletmeniz gerekmektedir.
IBAN numaramı nasıl öğrenirim?
IBAN, banka hesabınıza ait olan ve  TR ile başlayan 26 haneli numaradır. Bu numarayı hesap cüzdanınızdan, herhangi bir Atm den ya da bankanızın çağrı merkezinden öğrenebilirsiniz
Elime geçen ürün kusurlu. Ne yapmam gerekiyor?
Vavin olarak kalite kontrol testleri uygulamaktayız. Ancak tüm ürünleri kontrol etme şansımız bulunmadığından üretici kaynaklı bir sorunla karşılaşmış olabilirsiniz. Bu durumda ürünü iade süresi içerisinde tarafımıza göndermeniz halinde, gerekli kontroller yapılarak talebinize göre iade yada stoklar dahilinde değişim işlemi yapılacaktır. İade işlemleri hakkında daha detaylı bilgi için "Aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?" bölümüne bakınız.
Banka hesabım yok kapıda ödeme ile aldığım siparişin para iadesini nasıl alırım?
Herhangi bir banka şubesinden kendinize hesap açtırabilirsiniz. İadelerinizi sadece banka IBAN numaranıza yatırabiliriz.
İade süresi kaç gündür?
Sipariş ettiğiniz ürünü teslim aldıktan sonra herhangi bir nedenden dolayı iade etmek isterseniz, teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde iade edebilirsiniz.  (Abiyelerde bu süre 24 saattir)
İade ettiğim ürünün parasını nasıl alabilirim?
Banka / Kredi Kartı ile yaptığınız siparişlerinizde ücret iadesi ödemeyi yaptığınız kartınıza yapılacaktır.  Kapıda ödeme siparişlerinizde ise ücret iadesi için TR ile başlayan 26 haneli IBAN numaranızı iade talep formunda iletmeniz gerekmektedir. İadeniz onaylandıktan sonra 30 iş günü içinde ödemeniz gerçekleşir. Konu ile ilgili mail ve sms olarak da bilgilendirme sağlanır.
İademi hangi adrese göndereceğim?
İade etmek istediğiniz ürünleri "Vavin Yeni Sanayi Mah. 148. cad no 98 /1 Isparta" adresimize gönderebilirsiniz. İadenizi size gelen kargo firması ile göndermeniz gerekmektedir.
Kredi kartıma yapılan para iadesi hesabımda görünmüyor ne yapmalıyım?
Bu durum bankanız ile ilgili bir durumdur. Bankanız hesap hareketlerine hemen yansıtmayabilir. Bir sonraki ay hesap hareketlerinizden ya da internet bankacılığından ilgili tutarı görebilirsiniz. Yine de görülemiyor ise konu ile ilgili kart sahibi, kartın bağlı olduğu bankanın çağrı merkezini arayarak  "chargeback-takas birimi" ile çözebilir.
Kargo ücreti ne kadar?
Yurtiçi kargo ücretimiz 5.90 TL dir. Ancak Kapıda ödeme ile sipariş verirseniz ek olarak 4.90 TL Kapıda ödeme hizmeti bedeli alınmaktadır. Kargo ücreti farklı kampanyalar da ücretsiz yada belirli sepet tutarına ücretsiz olabilir.
Siparişim ne zaman ulaşır?

Kargo ulaşım süresi sizin bulunduğunuz yere göre değişmektedir. Merkez ilçelerde ortalama 3 gün içerisinde ulaşmakta köy, kasaba yada belde de bulunuyorsanız 1 hafta içerisinde Ptt kargo ile ulaşmaktadır.

Vavin %70 oraninda 24 saat icerisinde ürünlerinizi kargolamaktadir. Türkiye siparişilerinizde kargo teslimatlarımız; Isparta`ya 800km mesafedeki il ve ilçe merkezlere 24-48 saat, 800km den daha uzakliklara 48-72 saat icerisinde teslim edilmektedir. Köy ve mecralara teslimatlar mobile kip ile yapilmaktadir. Bu sürelerden daha uzun sürebilir. Mucbir sebepler ve haftasonu dışında teslimat uygulamamız bu şekildedir. 

Ayrıca sitemizde sağ üst köşede bulunan Sipariş Takibi bölümünden kargo takibi yapabilirsiniz 

Sipariş takibini nasıl yaparım?

Türkiye adresine vermiş olduğunuz siparişlerinizi Sipariş Takibi bölümünden adresinden detaylarını görebilir ve kargo takibini sağlayabilirsiniz.

Kargo Firmasının ulaştıramadığı bölge ve köylere PTT ile gönderim yapılır , Siparişiniz kargolandıktan sonra size gelen kısa mesajdaki KP kodu ile  http://www1.ptt.gov.tr/tr/interaktif/kayitliposta_yeniweb221214.php  adresinden kargonuzu takip edebilirsiniz.

Haftasonu ve resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?

Teslimat adresi Türkiye olanlar için, cumartesi günleri kısıtlı olmak üzere dağıtım yapılmaktadır. Pazar ve resmi tatil günlerinde teslimat yapılamamaktadır.

Siparişim ben adresimde yokken gelmiş, ne yapmam gerekiyor?

Kargo firması belirtmiş olduğunuz adrese siparişinizi teslim eder. Adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi en yakın şubeden alabileceğinizi bildiren bir not bırakılır. 3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almamanız durumunda siparişiniz geri döner. Kargonuzu Sipariş takip bölümünden takip edebilirsiniz.

Ödeme yöntemleri nelerdir?

Türkiye içi siparişlerinizi kapıda ödeme veya kredi kartı ile verebilirsiniz

Taksit Seçenekleri nelerdir?

Tüm kartlara 9 taksit yapabilirsiniz.

Sitenize Türkiye’den giriş yapıyorum, ama para birimim TL değil

Eğer daha önce yanlışlıkla para biriminizi değiştirdiyseniz, en üstte Vavin logosunun yanında bayrak simgesi mevcut, tıklayarak TL yi seçebilirsiniz. Eğer TL simgesini göremiyorsanız cihazınıza yüklemiş olduğunuz VPN programından da kaynaklı olabilir. Siparişinizi tamamlarken adres olarak Türkiye adresinizi eklediğinizde düzelmiş olacaktır.